mittlivmedaspergeradhd.blogg.se

Den här bloggen kommer att handla om mig, mitt liv och lite allt möjligt, jag kommer att göra uppdateringar så ofta jag kan men kommer skriva mycket om vad jag gått/ går igenom och hoppas även att jag kanske kan svara på frågor kring vissa saker eller kanske bara inspirera andra. Men ha en trevlig läsning och underbara dagar

Fantastisk film, gav mig hjälp med hästen

Publicerad 2016-05-19 14:30:29 i Allmänt,


Måste säga att filmen gav mig mycket hjälp med ridning och hantering av den här underbart fantastisk fina hästen.
Filmen heter Buck och finns på Netflix, jag vet inte om den finns på swefilmer eller dreamfilm men jag vet att den fanns på Netflix och helt ärligt, den får en att tänka om och nu är det en så mycket finare relation mellan mig och Miss Amazonas eller skatan som hon kallas och det finns ingen jobbig dag när jag tar hand om henne nu när allt mellan oss och våra band är via känsla.

Jag rekommenderar filmen för alla er hästägare och medryttare osv där ute för den kan hjälpa er om ni har vissa problem ibland.
För den har gjort skillnad för mig som sagt och allt är mycket lättare och bättre nu.
Så får ni tid över så kolla gärna på den, jag lovar att ni inte ångrar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

Jag är en tjej som har varit med om en del och jag kan säga att hade jag inte haft mamma och familjen som hjälpt mig och hjälper mig så skulle jag inte klarat/ klara en dag. Mer information ger jag inte nu utan mer får ni läsa er till i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela