mittlivmedaspergeradhd.blogg.se

Den här bloggen kommer att handla om mig, mitt liv och lite allt möjligt, jag kommer att göra uppdateringar så ofta jag kan men kommer skriva mycket om vad jag gått/ går igenom och hoppas även att jag kanske kan svara på frågor kring vissa saker eller kanske bara inspirera andra. Men ha en trevlig läsning och underbara dagar

Första inlägget och introduktion

Publicerad 2016-05-19 12:18:53 i Allmänt,

Hej jag har precis läst bloggen som Paula Tilly skrivit och jag fick då stor inspiration till att själv blogga och dela med mig av mina upplevelser och min historia.
Jag har länge funderat på vad jag ska göra med all den information och all den kunskap jag fått av allt jag gått igenom och vad min familj fått gå igenom för att kunna hjälpa mig till det bättre och för att nu också kunna hjälpa mig i den ålder jag är nu, jag kan också säga att om inte min mamma, som alltid funnits där för mig, hade funnits där så hade jag inte klarat mig.
Men bloggen kommer mestadels vara om saker som händer och lite också kommer jag skriva om mig och mitt liv, hur jag hanterar vissa situationer då jag har min diagnos med adhd och Asperger, kanske kan vissa känna igen sig och med hjälp av det få svar på funderingar och har ni frågor så var absolut inte rädd för att fråga, bara skriv frågan i ett kommentar fält så svarar jag på dom ärligt och utefter bästa möjliga förmåga.
Men för övrigt ha en underbar dag alla ni fantastiska människor och föräldrar där ute som finns där och kämpar för era barn.
Era barn kanske inte är bra på att visa uppskattning för allt ni gör, men tro mig, innerst inne så är dom så glada att dom har er och tacksamma för allt ni gör.
Ha det bäst så blir livet en fest! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

Jag är en tjej som har varit med om en del och jag kan säga att hade jag inte haft mamma och familjen som hjälpt mig och hjälper mig så skulle jag inte klarat/ klara en dag. Mer information ger jag inte nu utan mer får ni läsa er till i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela