mittlivmedaspergeradhd.blogg.se

Den här bloggen kommer att handla om mig, mitt liv och lite allt möjligt, jag kommer att göra uppdateringar så ofta jag kan men kommer skriva mycket om vad jag gått/ går igenom och hoppas även att jag kanske kan svara på frågor kring vissa saker eller kanske bara inspirera andra. Men ha en trevlig läsning och underbara dagar

Godmorgon

Publicerad 2016-05-21 09:36:33 i Allmänt,

Ja godmorgon alla läsare.
Idag måste jag verkligen säga att vädret är underbart, solen skiner här i Täby och det är hela 19 grader varmt. Är det inte underbart?
Idag ska jag baka paj och umgås med min bästa vän och kanske om jag hinner med även skriva lite mer på min nya låt och om allt går bra så kanske jag till och med blir färdig ikväll och kan lägga upp den. Men vi får se hur det går. Finns det dock önskemål av att veta recept och vad för paj jag bakar så skriv i kommentar fältet så lägger jag upp recept och bild på bloggen i ett nytt inlägg senare.
Ha en fantastisk dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

Jag är en tjej som har varit med om en del och jag kan säga att hade jag inte haft mamma och familjen som hjälpt mig och hjälper mig så skulle jag inte klarat/ klara en dag. Mer information ger jag inte nu utan mer får ni läsa er till i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela